Obchodní podmínky

 

Vyplněním objednávkového formuláře (dále registrací) na našem serveru souhlasíte, aby v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, byly řádně a dle všech zákonných předpokladů, omezení a pravidel, o vaší osobě zpracovávány údaje, které dále dobrovolně v nezbytném rozsahu poskytnete, a to za účelem umožnění doručení objednaného zboží z internetového obchodu na doménovém jméně www.insports.cz a stránkách s ním souvisejících. Vyžadované informace jsou pouze Jméno a Příjmení, Adresa pro doručení a kontakt pro ověření objednávky. 

Zaregistrováním se na serveru www.insports.cz potvrzujete, že jste si všechny výše uvedené informace řádně a pečlivě přečetli a bez výhrad s nimi souhlasíte. Vaše údaje nejsou za žádných okolností dále zpracovávány, uvedené emailové adresy nebudou dále šířeny třetím stranám, poskytnutí vašich ůdajů je dobrovolné. Registrace nového obchodníka vyžaduje IČO a bude ověřena jeho právoplatnost. Pro informace ohledně ochrany soukromí nás neváhejte kontaktovat. 

Dříve než odešlete objednávku přečtěte si následující upozornění: 
Stisknutím tlačítka odeslat potvrzujete že jste si následující informace přečetli a bez výhrad s nimi souhlasíte. Osoby mladší 18 let smějí nakupovat pouze se souhlasem rodičů, nebo zákonných zástupců. V opačném případě (pod 18let) je nákup možný pouze po složení zálohy za přepravu, bude-li zboží odebíráno jinak než osobně. 

Odesláním objednávkového formuláře s on-line obchodu www.sedco.cz potvrzujete že objednávka je platná. V případě že z jakéhokoli důvodu nechcete objednané zboží převzít jste povinni nás o tom informovat (zrušit svou objednávku) emailem nebo telefonicky či faxem. Pro objednávky, které byly odeslány před 16:00 hod. je čas pro stornování do 22:00 hod. téhož dne, pro objednávky odeslané po 16:00 hod., máte čas na zrušení do 10.00h dne následujícího. 

V opačném případě jste povinni objednané zboží převzít na poště nebo od zásilkové služby a zaplatit. Dále se vše řídí dle občanského zákoníku. 

Upozorňujeme že odeslání elektronické objednávky Vás zavazuje k odebrání nebo řádného zrušení objednaného zboží, máte samozřejmě možnost objednávku zrušit viz. výše. tj. právní vztah mezi prodávajícím a kupujícím. 

Důležité: 
Poté co odešlete formulář bude následovat ověření objednávky z naší strany (telefonicky, nebo elektronickou poštou), bude Vám upřesněna cena za zboží včetně poštovného a balného, případně zodpovězeny otázky které nám položíte. Po tomto kontaktu je objednávka závazná. 

Důležité upozornění: Toto opatření nemá za cíl omezovat rozhodnutí zákazníka o zrušení objednávky. Když například objednáte zboží a záhy zjistíte, že je nevhodné nebo ho z jakéhokoli důvodu nechcete koupit, respektujeme to a pokud nám dáte včas vědět Vaše objednávka bude zrušena bez jakýchkoliv dalších akcí z naší strany. 

I v případě, že je zboží již na cestě respektujeme případ kdy nemůžete objednávku převzít, požadujeme abyste nás o tom ale informoval-a. V případě, že potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat. 

Objednané zboží zasíláme zásadně na dobírku. Při objednávce přesahující 1000,00 Kč neúčtujeme poštovné a balné. V případě že hodnota objednávky je nižší, poplatky se řídí platnými sazebníky General Parcel/GEIS popř. PPL/většinou 60,-Kč za každý balík poštovné+balné a 20,-Kč za dobírku. Výjimkou jsou extra těžké a rozměrné/neskladné/ zásilkya zásilky nad 40 kg/činky, stoly pro stolní tenis, trampolíny apod. těžké zásilky, kde je dopravné účtováno podle hmotnosti zásilky po dohodě se zákazníkem. 

Doporučení - Zboží nejlépe ochráníte proti poškození při přepravě zpět tak, že použijete původní obal. 

Společně se zboží zašlete kopii dokladu o koupi 
- peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na účet a to nejpozději do 14 dnů po fyzickém obdržení vráceného zboží. Kupující zasílá v tomto případě zboží zpět na vlastní náklady. 

Možnost vrácení zboží do 14-ti dnů
Lhůta 14 dní běží od chvíle, kdy si zboží převezmete. Pořízené zboží je možné vrátit do 14-ti kalendářních dnů, a to bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, použité a musí být vráceno s fakturou v originálním obalu. Zaslání nevyhovujícího zboží zpět nestačí, musíte o jeho vrácení informovat prodejce písemně, tedy písemně odstoupit od smlouvy. Vždy si ponechte kopii dokumetu o odstoupení od smlouvy/reklamačního formuláře. Zboží musíte zaslat zpět nejpozději do 14-ti dni od zaslání prohlášení o odstoupení od nákupu.

Prodejce Vám do 14-ti dní od doručení vašeho oznámení musí vrátit peníze, avšak nikoli dříve, než mu vrátíte zboží či prokážete, že jste zboží prodejci odeslali. V částce musí být zahrnuté i Vaše náklady na přepravu zboží směrem k Vám, avšak vždy odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Náklady na přepravu zboží zpět k prodejci hradíte Vy.
Prodejce může naúčtovat náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu. 

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží nebude 
převzato zpět, eventuálně bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. 

Záruční podmínky: 
Na veškeré dodávané zboží poskytujeme záruku po dobu dvou let od převzetí zboží. Záruka je poskytována na chyby vzniklé při výrobě a výrobní vady které nebyly viditelné při zakoupení zboží. 

Záruka se nevztahuje na: 
a) mechanická poškození, b) nesprávnou instalaci a použití c) vystavení zboží nadměrným rázům, váze a úderům, zlomení, delaminaci desek v důsledku vystavení žáru a vlhku, d) nadměrné opotřebení a úmyslné poničení zboží, e) neodborný servis, f) nesprávné používání výrobku, především záměna rekreačního vybavení za profesionální, nedodržování určené kategorie výrobku. 

Průběh reklamačního řízení se řídí dle §19 zákona na ochranu spotřebitele. Poškozený výrobek okamžitě přestaňte používat,očistěte a zabalte jej a kompletní doručte na naši adresu neprodlenně po zjištění závady. Ke zboží musí být přiložen doklad o zaplacení, paragon nebo lístek z pošty - zásilkové služby a podrobný popis závady. 

Zásilku odešlete jako doporučený balík /zásilky na dobírku budou odmítnuty/ na naši adresu. 

Zboží kde byla prokázána výrobní vada, je na výměnu a je skladem řešíme okamžitě a odesíláme jej na Vaši adresu na vlastní náklady. Zboží, které potřebuje opravu nebo není skladem expedujeme bez odkladů co nejdříve nejpozději však do doby stanovené zákonem dle §19. V opačném případě Vám budou peníze za zboží vráceny zpět v plné výši. 

Pokud zásilka vykazuje jakoukoliv vadu, a to včetně sebemenšího poškození obalu,je potřeba učinit na místě zápis do přepravního listu, tzn "PŘEVZATO S VÝHRADOU". Pokud tento zápis nebude, nelze uznat reklamaci na mechanické poškození zásilky při přepravě. Oznámení o poškozené zásilce, případně její nepřevzetí nám zašlete ještě týž den mailem na reklamace@sedco.cz
 

Mimosoudní řešení sporů.

Prodávájící upozorňuje, že dle zák. 378/2015 , kterým se mění zá.634/92 je pro řešení sporů možné využít mimosoudní řešení sporů - informace a formulář na stránkách: https: adr.coi.cz .Mimosoudní řešení sporů se

řídí par.20 d a násl.zák.č.634/1992 Sb.o ochraně spotřebitele.Návrh na mimosoudní řízení musí obsahovat náležitosti dle tohoto zákona.Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu. Doručením takového návrhu na ČOI je mimosoudní řešení sporu zahájeno.ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek,který oběma stranám předloží.Na jeho základě by mělo dojít k dohodě.ČOI tak ve sporu nerozhoduje - cílem procesu je uzavření společné dohody stran sporu. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma.Veškeré náklady vzniklé

v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.

Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

EET : „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ 

Provozovatel: 
SEDCO s.r.o.
č.j. MŽU/2237/00/Ko.
Průmyslová 5, 796 01 Prostějov
IČO 26229374
DIČ CZ26229374

Tel:  582360422
Fax: 582360404